Весела книжна Коледа!

Заглавно изображение: Flickr by Fernando

Декември е време за размисъл, равносметка и най вече – време за любимите хора, топлина и малко свободно време!

А каква би била Коледа без поне една коледна книга?

„…положително винаги съм мислил за коледните празници, когато са настъпвали — вън от почитта, която се полага на светото им име и първопричина, ако изобщо нещо, свързано с тях, може да се отдели от това, — като за благодатно време; време за добрини, за опрощаване, за милосърдие, приятно време; едничкото ми познато време в дългия годишен календар, когато мъже и жени, сякаш по общо съгласие, отварят свободно заключените си сърца и поглеждат на по-низшите от тях така, като че ли наистина са им спътници за към гроба, а не като на друга раса същества, тръгнали на други пътешествия. И следователно, вуйчо, макар Коледата никога да не е пуснала зрънце злато или сребро в джоба ми, смятам, че тя наистина ми е донесла добро, и ще ми донесе добро…“
Из „Коледна песен“, Чарлз Дикенс

Весела книжна Коледа!

Селекцията ми на няколко коледни книги вижте в Книжни истории за една по-уютна Коледа

И още много полезна информация на www.vibes.bg

2 коментара към “Весела книжна Коледа!

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.